• Niet goed geld terug
  • Specialist in hondentuigen
  • Betalen op rekening

Online dierenwinkel met webshopkeurmerk

Veilig online dierbenodigdheden bestellen

Bij ons bent u aan het goede adres voor al uw dierenbenodigdheden voor hond en kat. Daarom hebben wij ons ook aangesloten bij de belangrijkste keurmerk voor webwinkels, volgens consuwijzer; Webshopkeurmerk. Daarnaast is het ook mogelijk om bij ons af te komen halen. Graag weten we wel wanneer u komt en waar u graag na wilt komen kijken. We hebben niet alles voorradig.


 

Afhalen in Hoogeveen

Afhalen kan bij ons in Hoogeveen. Afhalen is gratis. Ook kan u met uw hond langs komen om te passen. Let wel, we horen graag wanneer u langs wilt komen, zodat we ook de juiste maat en kleur in huis hebben.


 

Gratis bezorgen 0528 + 0523

In de regio 0528 en 0523 (netnummers) bezorgen wij zelf hondenartikelen en kattenartikelen gratis aan huis. Levertijd is hier ook afhankelijk van de voorraad. hondenbrokken, hondenworsten, hondensnacks kunnen we vrij snel uitleveren. 1-3 werkdagen. Wij vragen u wel vooraf te betalen zodat wij u niet aan de deur lastig moeten vallen om af te rekenen. LET OP dit is alleen regio Hoogeveen en Hardenberg. Voor bezorgadressen buiten deze regio geld dat wij orders verzenden met DHL en PostNL. Wij vragen daarvoor een bijdrage in de verzendkosten van slechts €3,50 voor order tussen €20,- en €59,95. Orders boven €59,95 worden gratis verzonden.


 

Verzenden van hondenbenodigdheden en kattenbenodigdheden

  • Wij verzenden met PostNL en DHL.
  • Orders < € 20,- verzendkosten €5.95
  • Orders > € 20,-  tot € 59.99 verzendkosten €3,50
  • Orders boven € 59,99 gratis
  • Verzendkosten naar Belgie € 7,99

 

Pakketpost

Voor het verzenden van pakketten maken we gebruik van PostNL en DHL. Ook verzenden wij brievenbuspakketjes. Dit laatste geldt alleen wanneer dit mogelijk is. Niet elk artikel, kan in een brievenbusdoosje. Wij verzenden altijd met track en trace.


 

Kleine order toeslag

Orders onder de € 20,- hebben een kleine ordertoeslag, hiervoor geldt een bijdrage in verzendkosten van € 5,95. Bestelt u meer dan € 20,- betaalt u slechts een bijdrage van € 3,50. Wij hebben heerlijke hondensnacks op natuurlijke basis. Een tip om uw order aan te vullen.


 

Versturen jullie per brievenbuspost?

Gewone brievenbuspost valt niet te traceren. Wij verzenden ook niet met brievenbuspost. Ook de afmeting staat vaak ter discussie. Brievenbuspost met track en trace maken we wel gebruik van.


 

Wat is de Levertijd?

Wij doen ons uiterste best om uw order zo snel mogelijk uit te leveren. In regel geldt een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. Het kan enkele keer oplopen tot 10 werkdagen. Wordt hiervan afgeweken, dan laten wij u dat zo snel mogelijk weten. Hierin zijn wij wel afhankelijk van derden. We hebben zelf een voorraad van de meest lopende artikelen. Waar mogelijk versturen we dan ook direct. Vaak bestellen we maandag en dinsdag bij onze leveranciers Het verzenden zelf neemt 24-48 uur in beslag. Dit hebben wij uit handen gegeven aan PostNL en DHL en hebben wij geen enkele invloed op. Deze levertijd is ter indicatie. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Enkele artikelen hebben een langere levertijd. Dit is aangegeven op de betreffende pagina. Mocht u vinden dat uw bestelling uitblijft, neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan dan na wat daar de reden van is. Koel artikelen hebben wij ruim voorradig en kunnen we over het algemeen snel uitleveren. Loopt de drukte op dan kan er vertraging ontstaan bij het binnen krijgen van nieuwe voorraden. Wij adviseren u dan ook tijdig te bestellen. Tijdens de vakantieperiode en feestdagen kunnen er vertragingen ontstaan bij de uitlevering. Wij zijn ook afhankelijk van leveranciers en transporteurs. Wij vragen u hiervoor begrip op te brengen.


 

14 dagen zichttermijn

Meet voordat u besteld. Dit voorkomt teleurstellingen. Past het toch niet? U heeft 14 dagen zichttermijn. Wilt u iets ruilen of retour zenden? Doet u dit via PostNL dan kan dit tegen een gereduceerd tarief. Vraag een retourlabel per mail.  Verpak de bijgeleverde factuur bij de retourzending voor een snellere retourverwerking.

 


 

Heeft u nog vragen?

Voor verder vragen kunt u contact met ons opnemen; E-mail PeJe diertotaal, Hoogeveen 0528-851449 of 06-52666098. E-Mail heeft onze voorkeur! Door onze drukke werkzaamheden zijn wij telefonisch soms wat minder goed te bereiken. Mail lezen wij elke dag. Wij streven er na u binnen 48 uur terug te mailen. PS Let op vermeld uw juiste emailadres zodat u niet te vergeefs wacht op ons antwoord.

U kunt op 4 manieren betalen

Uw hondenartikelen en kattenartikelen betaalt u veiig online met een veilige ssl verbinding. 

  • Ideal

I-Deal logo

Uw eigen vertrouwde bankomgeving, volledig beveiligd u wordt doorgelinkt naar uw bank. Keer terug na onze site, Na de ideal betaling succesvol te hebben afgerond, zo ontvangt u belangrijke informatie.


 

  • Vooraf overmaken/overschrijving

          Logo overboeking   

U krijgt een mail met de betalingsgegevens. Vermeld bij betaling uw ordernummer svp. Let op Buitenland betalingen duren altijd enkele werkdagen. Na ontvangst van uw betaling nemen wij uw order in behandeling. Voor Belgische klanten is het nu ook mogelijk te betalen via Mister Cash en ING Home'Pay.


 

  • GEEN Rembours

Door de vele kosten die wij aan u moeten doorberekenen - €15,-! en het feit dat u nog geen zekerheid heeft WAT u ontvangt- een doos maar wat zit er in?- hebben wij ervoor gekozen niet via rembours te leveren. Pas na ontvangst van de betaling overhandigd de postbode u uw pakket. Wij vinden dit voor u als consument geen extra toegevoegde waarde hebben en bieden dit om deze reden niet aan. Wel hebben wij als extra service achteraf betalen ingevoerd.


 

  • Betalen bij bezorgen/afhalen

Betalen bij bezorgen kies de optie vooraf overmaken en vermeld in de opmerking dat u wilt betalen bij afhalen/bezorgen. Komt u bij ons een artikel afhalen dan kunt u ook betalen bij het afhalen. 


 

  • Achteraf op rekening betalen

Afterpay logo

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)


AfterPay voert voor pejediertotaal het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij pejediertotaal achteraf betalen tot een bedrag van € 150.- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 250.-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.


 

Versturen jullie per brievenbuspost?

Gewone brievenbuspost valt niet te traceren. Wij verzenden ook niet met brievenbuspost. Ook de afmeting staat vaak ter discussie. Kleine dierbenodigdheden verzenden wij indien mogelijk met Brievenbuspost met track en trace.


 

Artikel niet op voorraad

Indien een artikel niet op voorraad is laten wij u dat zo snel mogelijk per mail weten met een indicatie van de verwachte levertijd. Helaas is het voor ons onmogelijk om van bepaalde artikelen een actuele voorraad indicatie aan te geven. Mocht u vragen hebben over of een product leverbaar is of niet mail ons. In een enkel geval duurt het even voor wij duidelijk hebben dat het produkt niet voorradig is en wat de levertijd is.


 

Artikel niet meer leverbaar

Helaas worden we niet altijd op de hoogte gesteld van niet meer leverbare producten. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar helaas komt dit toch een enkele keer voor. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan laten wij u dit zo snel mogelijk weten. Wij kijken of we eventueel direct al een alternatief kunnen voorstellen (bv. andere kleur). Mocht u geen alternatief kunnen vinden dan storten wij in overleg met u het bedrag retour. Mochten er vragen/opmerkingen zijn kunt u altijd contact opnemen!


 

Wilt u een artikel retourneren of ruilen?

Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  • Meld bij onze klantenservice per mail dat u een artikel retour wilt sturen cq wilt ruilen. Print hier het retourformulier.
  • U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  • LET OP Vermeldt uw retouradres op het pakket en gelieve de factuur/pakbon en het retourformulier in het pakket te retourneren zodat we de retourzending snel kunnen verwerken en het duidelijk is van wie het afkomstig is.
  • Mocht u willen ruilen dan kunt u een nieuwe order plaatsen in onze webshop, dit om het ruilen te versnellen. De nieuwe order wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt, zonder dat we de retourzending af hoeven te wachten.
  • Na ontvangst van uw zending, ontvangt u een ontvangstbevestiging via e-mail .
  • Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.
  • Helaas hebben wij nog geen antwoordnummer. Indien mogelijk kunt u er voor kiezen uw order met brievenbuspost (evt met track trace) retour te zenden.
  • Artikelen dienen in orginele staat te zijn (onbeschadigd,ongebruikt; passen mag) Graag in orginele verpakking (ivm verkoop) Hiermee bedoelen we niet de verzenddoos!

RETOUR Zenden: Verpak de pakbon/retourbon bij de retourzending zodat wij weten van wie het afkomstig is. Het vervangend artikel kunt u bestellen in onze webshop.


 

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Peje diertotaal reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.


 

Retourneren/afkoelperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. PeJe Diertotaal zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd. Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Gelieve bij de retourzending ook de pakbon/factuur bijverpakken en graag een aantekening bij het retour artikel zodat het duidelijk is om welke bestelling het gaat. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan PeJe Diertotaal heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen 14 dagen aan u terugbetaald. De afkoelperiode is niet van toepassing op afgehaalde goederen aangezien dit niet onder de wet koop op afstand valt. Ook geldt dit niet voor hondensnacks, hondenshampoo en hondenvoer ivm hygiene.


 

Ruilen

Wilt u een artikel ruilen? Dat wordt dan gezien als een nieuwe order die u in de shop kunt plaatsen en dan crediteren wij de oude order. Dit helpt het proces te versnellen. U stuurt het artikel retour na per e-mail contact met ons te hebben opgenomen. Wij verzoeken u in de retourzending de pakbon en een briefje of ingevulde retourformulier met uw naam/adres/ordernummer te vermelden. Retouradres: Neem eerst contact met ons op per mail voordat u artikelen retour zend. Het vervangend artikel besteld u zoals u dat gewend bent.


 

Aanbieding pakket

Wij verzenden in de regel met PostNL en DHL. Hierbij geldt vandaag verzonden morgen in huis. PostNL biedt uw bestelling tot 4x toe aan. Eventueel ook s'avonds en in het weekend. Wilt u uw pakket niet bij de buren afgeleverd hebben, of juist s'avonds of in het weekend, wilt u dit dan aangeven in uw order. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op de levertijd of de snelheid van het leveren. Orders boven de € 59,95 worden gratis verzonden.


 

Welke maat?

Geen enkele hond is gelijk. Voor de juiste maat en om teleurstelling te voorkomen meet uw hond op voordat u gaat bestellen. Neem een slap lint en houd rekening met eventueel de groei van de hond. Het is niet te voorspellen hoe groot uw hond uiteindelijk wordt. De verschillende merken hebben diverse afmetingen wat inhoud dat u van merk Y maat S moet hebben en merk X maat M. Kijk daarom bij de informatie van betreffend artikel. Heeft u vragen of twijfelt u over of een halsband, tuig of jasje past, mail dan de maten van de hond waarvoor het bestemd is met ook het specifieke artikel waar het om gaat.


 

De orderstatus

Betaling geaccepteerd Uw order is geregistreerd en uw betaling is in goede orde ontvangen. Wacht op betaling Wij wachten op uw betaling; u heeft gekozen voor vooraf overmaken, of woont in het buitenland. Er is een mail gestuurd met daarin de gegevens welke nodig zijn om de betaling uit te voeren. Na ontvangts van de betaling nemen wij de order in behandeling. Betalingsherinnering Wij wachten op uw betaling. Zodra de betaling binnen is gaan wij uw order hier verwerken Order wordt verwerkt Wij verzamelen de orders en kijken of deze direct uit voorraad kunnen leveren of dat deze besteld moeten worden. Wij streven erna om uw order zo snel mogelijk te verzenden. Vaak bestellen wij begin van de week bij de leveranciers en ontvangen wij in de loop van de week. Een enkele leverancier heeft vaste verzenddagen (di-do). Sommige produkten zit een langere levertijd op. Mocht een order niet voorradig zijn stellen wij u daarvan per omgaande op de hoogte. Wilt u weten wanneer u uw bestelling ongeveer kunt verwachten, neem dan contact op via het contactformulier of via e-mail .Order is verzonden Wij hebben uw order aangeboden ter verzending. In het algemeen wordt er binnen 24 uur bezorgd. Toch kan het tot 2-3 dagen duren voordat uw zending wordt aangeboden. Het buitenland duurt altijd wat langer. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de snelheid van levering.


 

Heeft u nog vragen?

Voor verder vragen kunt u contact met ons opnemen; e-mail PeJe diertotaal Van Swietenhof 21 Hoogeveen 06-52666098 Door onze werkzaamheden zijn wij telefonisch soms wat minder goed te bereiken. Mail lezen wij elke dag. Wij streven er na u binnen 48 uur terug te mailen. PS Let op vermeld uw juiste emailadres zodat u niet te vergeefs wacht op ons antwoord.

Dierbenodigdheden bestelt u veilig bij de online dierenwinkel met een uniek assortiment voor hond en kat.

Naar boven